I need help with my imported mail

Home Forums Import mail and contacts into Gmail – help forum I need help with my imported mail

This topic contains 2 replies, has 3 voices, and was last updated by  Hosana 4 days, 19 hours ago.

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author

Olusola
    Participant

Please can you help provide information on my imported mails. I tried importing my mails from Yahoo to this gmail and i could not get any of my yahoo e-mails in the gmail box. I have tried this twice and im still not getting my mail. Please can you help?

Andrea
    Moderator

Hi Olusola,

I’m sorry for the trouble with your Yahoo e-mails! Sometimes a Yahoo security check will block the import. Did you receive any security e-mails in your Yahoo account?

You can try adjusting your Yahoo security settings to allow temporary access by following the instructions under “Give temporary access while updating” here: https://help.yahoo.com/kb/SLN27791.html
    Once you’ve done that, please try again to import your Yahoo e-mails.

Hosana
    Participant

Puts tive minhas contas rakeadas e a merda do raker cadastrou todos meus e-mail nesse tal de Shuttlecloud e meus email estao sendo encaminhado para essa pessoa sem minhas senhas e principalmente sem minha autorização ..Tive minha privacidade invadida e minhas informações roubadas ..Quero saber qual suporte vocês tem para resolver minha situação. Aguardo retorno pois se não tiver retorno de vocês vou da prosseguimento procurando meios legais , pois isso é crime e deveriam por favor se preocupar com a segurança das pessoas..Meu email pra contato hosana.navasci@uol.com ou hosana.hosana2929@gmail.com

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)

You must be logged in to reply to this topic.